Pages

Monday, August 30, 2010

Bile kebosanan melanda

n3 kali ni aku nk men hentam kr0mo je.
sbb kebosanan yg amat2 sgt...
malam yg sunyi sepi tanpa keb0om kebab0o0o0...
sbb slal0nye stiap jam minit saat,aras5 blok aku ni xpenah senyap...
tp malam ni len...
nk taw x sbb pe????jeng3.....????????
sbb s0k da ms0k 31 ogos......
dorang smue k0nn2 celebrate MERDEKA la 2...
ahaaa,,,,,,

bile pikiq2 lek,ak da lme xwat cte..
sbb ak xde st0ry nk wat..
myb sbb bz gk k0wt..k0nn je bz...
padahal ak sndri p0wn xtaw pe yg ak bz sgt smpi assgmnt b'tmbun yg tggl nk runtuh 2 p0wn ak xwat agy...
hahhahaa~ciri2 student 'cemerlang,terbilang,gemilang n berbilang2'..
bile nk rajin je,,malas dtg..
bile ak malas je,rajin nk wat mnde xb'paedah p0wn dtg..
aisshhhh,,,polik bin ajaib aku..
kehidupan aku yg amat ganjil...
hurmmmmm....

haa...malas ak da stat mai da....
bek ak bce n0vel yg b'tahun aku xkhatam 2...
sat agy puang piang mintak n0vel 2,,
ahhh sudah...kempunan mer0yan telan ayok liuq aku xdpt bce...

sekian...wabillahi taufik wal hidayah~~~

No comments:

Post a Comment