Pages

Thursday, September 22, 2011

new entry~~

mood : jiwang plumbum
place : bwh bmbg ats lantai ats kerusi

ok b'mulenye al kisah ahli nujum ank jawe x berape jawe sgt~

nga ak syok men scroll2 mouse ak tgk 'muke buku' yg sgt m'beri 'paedah' kpd ank bangsa skang smpi t'leka ni ha,,,de le stu p0st dri membe ak ni ha yg wat ak t'stop menye'krol'....bkn pe p0n,,,tp mood kn nga jiwang~s0 kne le b'sesuaian ngn keadaan semasa...begini bunyi nye ye....

"pada saya,....
biar dia sala sgke,
biar dia sala anggap
biar dia sala menduga
biar dia taw yg buruk
sebelum m'harap yg baik2...
kalau dia ikhlas,
dia akn sedia menerima kekurangan yg ada dri hanya m'harap yg baik & sempurna
Apa guna m'habiskn mse menunjukkan kebaikn & kekurangan???
biar dia taw saya xpandai itu,xpandai ini,
biar dia taw saya mungkin xdpt memenuhi expectation dia yg tggi melangit tu
biar dia taw saya pernah m'punyai masa lalu namun saya masih punya masa hadapan
biar dia taw~biar dia buat keputusan~
supaya dia xrase tertipu
supaya dia xmenyesal kelak................"

ha lbey kureng cm 2 la....
ttbe je ak t'sy0k ngan bait2 puitis ni...walaupun m'jiwang plumbum,,tp de btol gk...
biarlah kite m'jd dri kite sndri~biarlah seseorg tu b'mnt ngn kite seadanya...xperlu kehip0kritan lam hubungan~xperlu sme skli~ulang typing...tak perlu....orait

No comments:

Post a Comment